2011. január 17., hétfő

Wood

 Miután nagy nehezen találtam neki egy frappáns nevet neki álltam csiszolni gondoltam első kés ne essek neki géppel szépen kézzel cirka 3 nap alatt megcsiszoltam . Kialakítva az élt, ami már szép cakkosra vágta az ujjaimat. (POLÍROZNI HOGY SZOKTATOK?) Fejembe megszületett a végső kinézet mivel nem vagyok született Picasso így a tervek szépen elvannak rejtve a fejembe (ígérem szép lesz) a nyél egy cseresznye dió keverék lesz mint a képen is láthatjátok. Ez kap egy finom olaj bevonatott és már járhatja is az erdőket.

2 megjegyzés:

  1. Szewa Pés!

    Látom szépen alakul késed! Én kézzel polírozok, csiszolópapírokkal kezdem, és polírpapírral fejezem be, a részletes leírást megtalálod a "Tengizi Skorpió" cimű bejegyzésemben, remélem találsz benne hasznosat. Csak így tovább, kitartás és olyan lesz mint amilyenre elképzelted :)

    Üdv Zé

    VálaszTörlés
  2. Szeva!

    Ezek szerint nincs semmi titok a polírozásba. Köszi a segítséget

    VálaszTörlés