2011. január 9., vasárnap

1.késem

Egyik reggel arra ébredtem hogy kést kell csinálnom... Így is tettem tanulmányoztam sok cikket honlapot és akkor neki álltam. Igaz nem teljesen az én szüleményem ugyanis egy régi konyhakés lett az áldozatom.
A régi markolat kuka a pengét átszabtam a markolat tüskével együtt. Majd jött a markolat kialakítása. Ami nem volt kérdés hogy fából lesz hiszen magam is asztalos vagyok. A jó öreg diófa remek választásnak bizonyult kettő darab juhar furnér csíkkal. ragasztottam csiszoltam fúrtam faragtam és végül megszületett ő. A végén a pengét egy réz szegeccsel rögzítettem ami azért tréfás mert csak az egyik oldalon látszik. Ezt megcsiszoltam olajoztam és már csak a penge élezése van hátra amit szerintem egyenlőre köszörűsre bízok persze nagyon figyelem a folyamatokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése