2011. január 31., hétfő

Vulpine













A mai nap kezembe fogtam egy kést ami nagyon megtetszett mármint a markolata a penge nagyon futurisztikus volt, én jobban szeretem a földre szált dolgokat. Na meg a természetes dolgokat és nem a fröcccccsöntött  markolatot. Gyorsan le firkáltam a markolatot majd itthon szépen kirajzoltam vonalzóval és a múltkor kivágott pengém rajzához illesztettem és íme ő lett belőle. Nekem tetszik azt hiszem neki is állok megvalósítani a terveimet. A pengén az élt ki kell még képeznem, a markolat anyagot meg kiválasztani.

Túl vagyok mindenen a pengét megcsináltam kiválasztottam a nyélnek valót (dió-mahagóni-kőris-mahagóni-dió) ezt ragasztottam csiszoltam fúrtam faragtam a végén pedig olajoztam és a rögtönzött fotó stúdiómba meg örökítettem.

4 megjegyzés:

  1. Szervusz Pés !

    Nagyon szép kis kanadai evőkés lett belőle. Szalonnát neki, és tokot, jó vastag bőrből. Klasszul mutatnak a különböző faanyagok a markolaton.

    AMA.

    VálaszTörlés
  2. Üdv AMA!

    Szóval ilyesmi egy kanadai evőkés:). Ezt is megtanultam:) a tokkal lehet csalódást okozok, mert én fából szeretnék varázsolni neki egyet, de majd meglátjuk:)

    VálaszTörlés
  3. Szewa Pés!

    Egyre jobb, sőt nagyon jó! Ha legközelebb pengét még jobban felpolírozott, jobban ellen fog állni a rozsdának. Ezt nem kritikának írtam, de ha a pengét is olyan tökéletesre csinálod mint a nyelet, akkor asszem becsukhatom a boltot...:)

    VálaszTörlés
  4. Üdv Zé!

    Igen a penge még nekem se a kedvencem, de látod ezért nem is csinálok jobbat nem akarom elvenni a munkádat:P

    VálaszTörlés