2011. január 28., péntek

Wood 3


Nagy nehezen elkészült életem első teljesen ön állóan készített kése. Nem mondom hogy könnyű volt de nem is volt olyan nehéz az egész csak türelem kérdése. Bár tudom lehetett volna sokkal szebb is de azt hiszem első munkának megfelel. Rengeteg ötlet bolyong a fejembe így egyhamar nem hagyom abba a kés készítést. Azt hiszem Wood egy örök "társam" lesz.

Mai napon elkísért munkába és meglepően jól teljesített. Nem volt neki akadály se a kábel se a tipli se a ceruza, sőt az ebédemmel is jól bánt.

4 megjegyzés:

  1. Szervusz Pés !

    A fölső kép nagyon ütősre sikeredett. Nem gondoltam volna hogy ilyen jó kiállású kést sikerül összehoznod. A következő késedre próbálj meg ( csak ajánlani tudom ) egy keresztvasat készíteni. Határozottan tetszik.

    AMA.

    VálaszTörlés
  2. Szia AMA!

    Örülök hogy tetszik. Én is nagyon meglepődtem magamon. Sok pozitív visszajelzést kaptam vele kapcsolatba. Tehát boldogan álok neki a következő műnek.

    VálaszTörlés
  3. Szewa Pés!

    Nagyon jó kis kés lett! Látszik , hogy nagy odaadással készítetted, csak így tovább!

    Üdv Zé

    VálaszTörlés
  4. Üdv Zé!

    Köszi igyekeztem:)De tudom hogy lehetne jobb is.

    VálaszTörlés